سه‌شنبه ۱۳ آبان ۱۳۹۳ - ۱۶:۴۷
۰ نفر

همشهری آنلاین: کمپانی فیلمسازی فاکس قرن بیستم با رساندن مجموع فروش بین‌المللی خود از آغاز سال ۲۰۱۴ تاکنون به رقم ۳/۲۵ میلیارد دلار رکورد جدیدی را در تاریخ سینما ثبت کرد.

fox

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، کمپانی فاکس توانست با پیش گرفتن از فروش 3/2 میلیارد دلاری کمپانی پارامونت در سال 2011 و ثبت فروش بالغ بر 3/25 میلیارد دلار رکورد جدیدی به نام خود در تاریخ صنعت سینما بر جای گذارد.

فیلم طلوع سیاره میمون‌ها با فروش بالغ بر 501 میلیون دلار به همراه فروش 430 میلیون دلاری قسمت دوم انیمیشن «چگونه اژدهایتان را تربیت کنید» سهم بسزایی در رقم خوردن رکورد جدید فروش کمپانی فاکس ایفا کردند.

«پول هانمان» رئیس بازاریابی و توزیع جهانی کمپانی فاکس ضمن ابراز خوشحالی از ثبت این رکورد در عرصه فروش بین‌المللی گفت: این رکوردها حاکی از کار خلاقانه و استراتژیکی است که در کمپانی فاکس قرن بیستم در حال انجام است.

فیلم اکشن و هیجانی «دونده پاریچ» با فروش 23/8 میلیون دلاری پرفروش‌ترین فیلم کمپانی فاکس در این هفته گیشه بین‌المللی بود که توانست مجموع فروش خود در بازارهای بین‌المللی را به رقم 210 میلیون دلار ارتقاء دهد.

کد خبر 276807

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha